Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

27 Februari 2013

HKK HKK



Bersedia rakyat Malaysia! Bersempena Hari Kraf Kebangsaan 2013, Kraftangan Malaysia menganjurkan Pertandingan Bintang (Nyanyian). Jika anda 18 tahun ke atas dan berbakat besar dalam bidang nyanyian, jangan ketinggalan datang ujibakat pada 1 hingga 3 Mac 2013, jam 2 hingga 5 petang di Kompleks Kraf Kuala Lumpur!

HADIAH
Tempat Pertama   : RM3,000.00
Tempat Kedua       : RM2,000.00
Tempat Ketiga       : RM1,000.00
Sagu Hati                : RM500.00 X 5 pemenang

Penyertaan PERCUMA! Layari hkk.kraftangan.gov.my

Lengkapkan borang di bawah dan faks ke 03-2161 3773 atau hubungi 03-21613793 untuk sebarang pertanyaan. Jom datang ujibakat!


Borang Penyertaan Karaoke


dengan ini, aku mengumumkan, yang aku....................











































































































menyokong siapa2 yang berbakat besar dalam nyanyian untuk masuk pertandingan ini.. hikhikhik.... aku? aku belom cukup berbakat untuk semua ini... hehehe.. aku hanya berbakat menyanyi di toilet, karaoke dan baru 2x nyanyi di kenduri kahwin... hakhakhakphuiii!!

sekian, terima kasih.



sumber info : Abg Ben

3 ulasan:

Cik TTK berkata...

wah ni kena bagitau si pupel liyana nie...mesti suka hati beliau mendengar hadiah itew..hihihi

Hustler berkata...

CIk TTK punyer pandangan sama seperti aku, aku tros membayangkan mak andam itu apabila melihatkan borang pertandingan ini. Hakhakhakhak

LiaNa YuSoF berkata...

hahahaha.. aku pon sama... aku tengok je teros teringat mas..tu yg wat entry khas ni... cewah.. khas la sangat.. hak3..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."