Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Januari 2013

Meh La Baca...


Assalamualaikum..

selamat pagi semua..... korang sihat? (cewahhhh...) aku, Alhamdulillah... permulaan tahun baru yang....... takde lah ok sangat... pasai pe tak ok, pasai.... sehingga hari ini, 8 Januari 2013 ni... aku telah lewat 2kali ke ofis ok..... gila terok ko liana oiiii......... ape la nak jadi dengan aku ni... huhu.... berubah lah! berubah lah...! kelewatan yang tidak disengajakan... tapi, taktau nak bagi alasan apa kat bos.... masih lagi memikirkan alasan.. hmm...

hari ni, aku datang seperti biasa.. tidak terlalu awal dan tidak lewat... hehe... masuk2 bilik.... huh... mengeluh sekejap... bila lah aku nak kemas bilik aku ni.... dah banyak sangat barang dan kertas2 yang dah takguna... jadi, dengan bersemangat waja nya... aku pon mengemas.... kemas punya kemas punya kemas.... alamak! aku terlupa nak turun bawah beli breakfast.... hak3.... begitu terserlah kekhusyukkan.... 

ok, aku takde benda nak cerita... saje je mengarut.... hahahaha....


4 ulasan:

Hustler berkata...

Hahahaha.... ko agak sengal, dah kelewatan tak disengajakan, hape nyer nak pikir alasan?? bagi jek la sebab yang telah menyebabkan ko lewat, bukan ko sengaja... ngeeeee

LiaNa YuSoF berkata...

alaaa.. malu nak bagitau sebab musabab nye.. hik3... bkn ko je gelak.. bos aku pon bole gelak guling2 nanti.. jadi, takyah bg alasan.. hahahahaha...

Gda Hanum berkata...

hepy new year beb! semangat sungguh !

LiaNa YuSoF berkata...

u too... semangat sangat nih... hahaha..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."