Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

03 Januari 2013

Janganlah Over Sangat....


Assalamualaikum.....

entry pertama di tahun baru.. tak sempat nak update apa2 dalam 2 hari ni... bukan ada keja sangat pon, tapi rasa macam malas dan takde cerita pon yang nak diceritakan... huhuhu...

tapi hari ni, aku ada cerita lah... hehehe... ceritanya begini........... (ewah, dah macam hikayat putera shazlan pulak.. hakhakhak...

dua minggu lepas, ada la seseorang ni.... dok promote produk kecantikan kulit ni.... ha, tak bolehlah aku bagitau apa nama produknya.. sebab kang orang dok search2 pasal produk ni, terkuar pulak blog aku... bukan cerita pasal produk, tapi cerita pasal orang yang promote produk ni kat aku... dah........ kalau sipempromote tu baca, tak ke haru.... hak3... (tau pulak takut, tapi nak cerita jugak..)

alkisahnya begini.. dua minggu lepas, dia dok promote lah menda alah tu kat aku... harga, boleh tahan la... katanya sekarang tengah buat promotion.. jadi harga dah jadi rm99.90.. rm100 la kiranya.... (sebab aku bayar rm100)... aku pon taktau keberkesanan produk ni.. sebab takde lagi member2 yang pakai.. kalau produk yang tina pakai tu, aku rasa berkesan la, sebab tengok tina pon dah cerah berseri.. hehehe... yang tina pakai tu rm130... 

sipempromote tu bilang, ada perubahan dalam masa 2minggu... aku pon, oklah... alamak! tercakap ok pulak... huhuhu.... maknanya kena beli la kot.. huhuhu... hmm... xpela, aku pon bukan layan sangat produk2 kulit ni... aku belasah je apa2.. (tapi bila tumbuh jerawat, bising jugak..) jadi aku pon beli laaa...... hmm..

aku takde pon rasa nak beli sebenarnya... sebab, aku bukan pernah pakai produk mahal2 ni... rm100 tu kira mahal kan? mahal la bagi aku.. bagi korang aku taktau la.. huhu... tapi melihat kesungguhan sipempromote tersebut, aku.......... ok, aku mengaku, aku memang takpandai elak bila orang promote suruh beli tu ini.... huh! ape la ko ni liana... hmmm.... ada sesiapa boleh ajar aku macam mana nak elak perkara2 begini...?? huhuhu...

ok liana, tak payah nak menyesal sangat.... eh, aku ok je sebenarnya... takdelah kata menyesal... benda2 macam ni kan kita kena cuba dulu.... kalau tak cuba taktau keberkesanannya... TAPI.......

sipempromote ni macam over sangat lah.... aku baru pakai 2 3 hari kot... ko tak payah lah kata muka aku dah cerah sikit.. dah glowing2 sikit.... bida'ah la tu..... aku sendiri pon taknampak apa2 hasil lagi.... (aku tau la, kulit muka aku..) lepastu takpayah la tiap2 kali nampak aku je, panggil aku then tanya "macam mana? ok tak? ada rasa gatal2 ke?" err.... err...... hmmmmmm...... 

yang tak boleh blah tu, dia promote kat orang lain, siap petik nama aku tu.. "liana pon dah pakai.... muka dia dah cerah sikit dah" lorhhhh..... aku baru pakai 4 hari kot... huhu.. depan aku tu ko boleh cakap camtu, belakang aku tah apa lagi la ko cakap kan... adehh.... 

ok, sipempromote adalah LELAKI... sekian, terima kasih.


Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."