Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

31 Disember 2012

Selamat Tinggal 2012... Selamat Datang 2013....


kurang 12 jam lagi, masuklah kita ke tahun baru... korang sambut ke tahun baru..? aku? memang tak lah... lagi katanya nak buat konsert Ambang Tahun Baru kat Putrajaya malam ni.... hmm.. buatlah... tapi yang aku bengangnya.. suka nau pihak penganjur ni dirikan khemah2 kat kawasan ofis aku ni.. depan, tepi.... pagi tadi aku dah hampir2 lewat.... 3 minit lagi nak pukul 8... aku terpaksa parking tepi bangunan dulu, naik pergi punch in then turun balik alihkan kereta.. jalan yang selalu aku lalu dah ditutup.. hampeh... eh... tentiba emo pulak... dah terlari tajuk... hak3...

sepanjang tahun 2012 ni... banyak benda yang terjadi dalam kehidupan aku dengan keluarga dan kawan2.. ada yang manis, best... ada yang sedih.... ada yang marah, geram... kempunan (takdapat pegi sabah padahal tiket flight dah beli.. huhu) dan macam2 lagi lah.. tu perkara biasa la kan... tapi yang pasti, tahun 2012 ni, aku banyak belajar hidup berdikari... yelah, sejak kawan2 yang rapat ni dah kahwin... timah, leha, wana, moos..... hehehe... sekarang aku dah tak takut tinggal sorang2... (alaaa... leha dulu sebelum kahwin pon duduk sorang2 kan.. kan... leha boleh, takkan aku tak boleh.. hahaha) kadang2 tina datang teman aku... farah pon.. tapi tahun ni farah dah jarang tidur rumah aku.. kan farah? huk3... hahahaha...

pertambahan ahli keluarga... (paklang kahwin) tahun depan (esoklah!) tambah lagi ahli baru... ehhh.. bukan aku kahwin ea... aku dapat sepupu dengan anak buah sedara la.... ke pak iwan nak kahwin, xtau la pulak.. hehehe... biar dia kahwin... asyik sakat aku je, nanti dia dah kahwin, aku buli bini dia pulak... hak3... dan.........(cerita lain pulak) sejak aku "tolak pinangan" kononnya.... aku asyik kena bahan je... menantu tak jadilah... kena gelak lah.... "kenapa tak kawan dulu.. kenal2.." "add la kat facebook.." "rugilah....." dan bla.. bla... bla... blaaaaa......stress aku....

dapat pegi jalan2 kat Langkawi walaupun dalam kursus... first time pergi Langkawi.... tapi rasa "ruginya tak beli pape........." hmm... ohye, tahun 2013, makngah dah plan, nak pegi Langkawi lagi (bulan 7), pastu katanya nak pegi Pahang (bulan 3), Kelantan (bulan 6) wooo... banyak nya nak jalan2.. semua kat Semenanjung.. kat Sabah Sarawak bila lagi? huhu... pastu katanya atuk nenek nak pergi Sabah bulan 3, saja nak jenguk2 pakcik kat sana.. tapi, diorang tak ajak aku pon.... huhuhu.... tapi kalau ajak, aku nak pegi lah.. hehehe... pastu bulan 6, tina dah booking aku untuk pergi majlis kahwin akak ofis dia.. kak azie.. kat Kelantan rasanya.... wah... tahun 2013, berjalan sakan aku... hahaha..

ehhh.. ni dah melalut cerita tahun 2013 pulak.. takpe2, tu perancangan je.... apa lagi ek? rasa macam banyak tapi takde pape yang menarik untuk aku tahun 2012 ni... semua nya biasa2 aje.... yang menarik pun, kawan2 kahwin... dapat baby... hehehe.... (rindu kat auni) 

oklah, sebabkan takde apa2 lagi benda menarik nak cerita.. (ke aku lupa ek? huhu) aku tepeklah kat sini hasil takdekerja aku untuk tahun 2013... sekarang ni, segala mak nenek planner dan kalendar, aku buat sendiri... malas nak beli.. nak harap ofis bagi... hmmm... tak layak beb! dapat pon buku nota, tu pon dah 2 minggu lebih di tahun baru, barulah dapat..

untuk kalendar tahun 2013, aku masih kekalkan konsep yang sama, iaitu tepek gambar artis.. hahaha.. gila hiburan aku ni... ish3.. tapi tahun 2013, aku banyak letak gambar artis yang bertudung dan yang sudah bertudung... serta artis2 yang aku minat...