Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 Disember 2012

Esok... Macam-macam boleh berlaku...


Assalamualaikum..

seperti yang kita tau, esok adalah tarikh yang paling cantik untuk tahun ni, iaitu 12.12.12.. selain daripada pendaftaran perkahwinan (bagi yang bukan beragama Islam), akan ada 1 perkara yang akan berlaku kat ofis aku esok... yang tu aku tak dapat nak cerita detail, sebab aku pon takpasti apa yang berlaku sebenarnya... hmmm.. nanti korang tengoklah kat tv esok ea... (kalau masuk tv.. hehe) 

aku rasa macam serius je... sebab taska dan kafe akan ditutup.. kena datang awal sebelum pukul 7.. dan ramai polis yang akan terlibat... jadi esok, kemungkinan aku akan naik bas pergi kerja.. dan ramai jugak yang ambik kesempatan nak cuti esok... hehe..

harap2 takde yang serius berlaku esok.. time2 orang sibuk nak buat persiapan kahwin 12.12.12 ni, nak panggil menteri lagi, time2 ni jugak 'dia' nak buat.. hmmm.... 

esoklah aku cerita ea....... daaa...


6 ulasan:

sue. berkata...

Ala.....suspen la syg....apa diaaaaa

LiaNa YuSoF berkata...

hihi.. tunggu esok ea...

Hustler berkata...

Dub Dab Dub Dab Dub Dab....

(Mood Suspen)

LiaNa YuSoF berkata...

huhu... xdela suspen sangat.. setakat ni belom ada apa2 kejadian yg tak diingini berlaku.. hihihi

Hustler berkata...

Ape kes? Ape kes? Ape Kes?

LiaNa YuSoF berkata...

ada ratusan (mungkin bole jadi ribuan) org sedang berkumpul di bangunan JPN untuk buat bantahan pasal ic merah.. huhu.. confirm masuk tv.. so nantikan di tv ea.. didalangi oleh pembangkang.. kata badan ngo, tp yg dtg siap bwk bendera pas,pkr,roket bagai sume.. terjerit2 BN TIPU, NAJIB TIPU..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."