Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

09 November 2012

Sudah.... cukup, cukup sudah....


Assalamualaikum...

selamat hari jumaat.... wahhh.... kejap dah hari jumaat... bolehlah aku mengemas rumah hari minggu ni... rumah dah macam ape dahhh.. huhuhu..

semalam adalah hari terakhir drama bersiri slot Akasia - Julia... sedih betol la cerita ni.... pengakhir dia macam tu pulak.... tapi jalan cerita dan pengakhir drama ni sama dengan lirik lagu Sudah Cukup Sudah tu.... 


Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja.....

serius mula2 aku tak ikut sangat cerita ni... aku tengok episod 1 je, lepas tu, aku asyik terlupa.... sampai episod berapa belas tah, baru lah aku tengok betol2... dan sekarang ni, aku nak habiskan tengok episod2 yang aku tertinggal...

sejak aku ikut drama ni dari episod berapa belas tah... dari episod Julia diceraikan suami dia dengan talak 3, tak sah aku tengok tak nangis... setiap hari dari isnin sampai khamis, ada je babak yang buat aku tersentuh.... dan 2 3 episod akhir minggu ni, lagi banyak air mata aku keluar.. sampai basahlah bantal.. huhu.... macam aku pulak yang jadi Julia tu.... hahahaha.... aku kalau dah ikot satu2 drama, aku terasa atau aku selalu terfikir dan letakkan diri aku dengan watak dalam drama tu... termasuklah Julia...

aku rasa jalan cerita drama ni takde persamaan dengan drama2 lain.. rasa aku lah..... dugaan demi dugaan yang datang... kalau aku adalah Julia, aku mungkin tak kuat.. 

eh..... tah pape je aku ni.... hahahaha... tengok drama pon kemain feeling lagi kan... hehe..


tak kesampaian jugak aku nak tengok Amir & Julia bersatu....


aku rasa dalam montaj drama nii, Nabila Huda nampak cantik & matang, Izreen nampak cantik macam Barbie Doll, Fouziah Ghous pon bertambah cantik... 2 pelakon lelaki ni of course la sangat kacak kan... hihihi....


barisan pelakon hebat... Fizo Omar, Nabila Huda, Izreen Azminda dan Iqram Dinzly




1 ulasan:

Miss Lexus berkata...

same laaa....kite suke sgt cite ni.... ngs2 gk tgk...huhuhu....

lexus-rie.blogspot.com

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."