Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

29 November 2012

Selamat Pagi..


Assalamualaikum...

haaa.. aku ni kalau dah update pepagi ni, jawabnya nak cerita pasal bola je la.. hahahaha... korang bosan ea? sory ar... dah aku suka tengok bola, (takpandai main, tapi pandai2 komen.. hahaha) nak wat camane kan.. hehehehe... lagi 1, aku suka tengok perlawanan badminton.. jadi, 2 sukan ni je aku teruja nak bercerita.. kalau korang peminat Harimau Malaya, meh la komen2 sekali.. kita cerita pasal perlawanan malam tadi...

so far, aku bersyukur sangat Harimau Malaya kalahkan Laos.. kalau kalah, habislah kita beb.. terus tutup peluang mara ke semi final.. apa2 pun, jangan suka sangat.. perlawanan menentang Indonesia sabtu ni amat2 penting... tapiiiii................... aku takdapat tengok..... sebab aku sedang berkursus... malam tu ada kelas pulak... (kesalahan umum penggunaan kata, klausa dan sintaksis dalam penulisan surat rasmi.. hamek ko!) terlepas aku nak tonton 1 perlawanan.. huhuhuhu..... lawan Indon pulak tu... cis2!

perlawanan malam tadi, pergghhh... sangat2 mendebarkan.. lagi2 masa separuh masa pertama... cubaan ke gol oleh Safee Sali dengan Norshahrul... aku rasa dekat 7 kali.. tapi tak lepas2 jugak... kesian aku tengok muka Safee... mengharap betol nak jaringkan gol.. yelah! mestilah nak menang.. gol pertama dari Safiq, memang dahsyat la... aku ingat Aidil yang nak sepak... pandai betol taktik diorang... bergaya je Aidil konon2 dia yang akan sepak.. hahahaha... lepastu, tiba2 pulak Laos samakan kedudukan... aku pon macam takpercaya bola tu masuk gawang... (ternganga sekejap) 

masuk separuh masa kedua, semua dah risau... Rajagopal pon dah tak senang duduk.. penonton dah terjerit2 nak gol nak gol.. sekali, dapat gol kedua... cayalah Safee! lepastu gol ketiga... cayalah Zack! (cantik betol tandukkan beliau) lepastu gol keempat... wahhhhhhh... cayalah Kyrill Muhaymeen!! betol ke aku eja nama beliau ni? haha (bawak bola sejauh 40meter, teros merembat ke gawang..)Rajagopal senyum sampai ke telinga... hahahahaha... syabas Harimau Malaya... lain2 tu aku taknak komenla.. semua bermain dengan sangat baik..

perlawanan seterusnya menentang Indonesia, Sabtu ni.. jangan lupa, tengokkan untuk aku.. huhuhu.. T_T sama2 kita sokong Harimau Malaya ea.. 

psstt : eh, sape yang tersingkir Masterchef malam tadi ek? 


4 ulasan:

Cik TTK berkata...

soalan aku satu je..jawap tau..nak tau sangat!kenapa mat yo di panggil mario??y?y?y?

sekian, terim kasih..

LiaNa YuSoF berkata...

mario? yeke? aku rasa pengulas tu sebut laju nau kot.. tu yg jd mario tu... hahahahahaha..

zal88 berkata...

yeke..xprsn lak..slama ni mmg ak tau mat yo jer..
li,smlm xde pnyingkiran..juri saje wt surprise..arini la tu..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

aku tgk masa sparuh masa pertama je, bile kite dh dpt 1 gol pstu aku tertido..bgn2, dah benti rht..tgk vokal kejap pastu terus mls nk tgk sbb dah seri..huhu

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."