Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

05 Disember 2012

Hmmm.. Takde.....


Assalamualaikum...

malasnya nak update blog.... malasnya nak bercerita.... hmmmm..... bosan betol la.... pastu tengok member2 lain pon tak update (ada la sorang dua yang update), lagi la aku malas..... tut!!! (jangan marah haaaa.. hehe)

takde..... takde cerita pon.... tapi tetap nak update.... huhuhu.... tengoklah.. kalau aku rajin nak menaip, aku cerita pasal kursus di Melaka... cerita pasal kursus lagi!! korang pon dah bosan kan? huhuhu..

oklah, daaa....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."