Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

21 November 2012

Bantu Mereka...


Assalamualaikum....

dah hari rabu..... esok dan lusa aku cuti... bolehlah melepak dengan mak.... hehehe...

ok, arini takde kisah pon yang nak diceritakan.. cuma nak ingatkan kat semua.. sama2 lah kita berdoa semoga Allah beri kekuatan dan kesabaran serta perlindungan kepada saudara2 kita di Palestin..  selain tu, bantulah dengan menyumbang, walaupun seringgit untuk mereka... dengan cara,

1. Taip PALESTIN  RM10 / RM5 / RM3 / RM1 
2. Hantar ke 39111

Aman Palestin telah menyediakan satu kaedah menyumbang kepada rakyat Palestin melalui Sistem Pesanan Ringkas (SMS).
Semoga cara yang mudah ini dapat dimanfaatkan dengan sebaiknya.


~ sedih tengok penderitaan mereka di Palestin.... hari2 tengok kat berita... sekarang ni, selain benci Israel, aku benci jugak dekat Obama... semoga Allah bagi pembalasan pada Israel, Obama dan sekutu2nya... 

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."