Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 Oktober 2012

Sabar Itu Buahnya Manis


selagi boleh bersabar... sabar lah wahai Noorliana binti Mohd Yusof... biarlah dia... biar dia nak kata dan fikir apa pun, jangan terikut sama emosi tu... doakan je dia berjaya, dapat keputusan yang baik2, dapat kerja yang bagus2... dan tak susahkan hati orang lain... lepas ni biar dia belajar apa erti bekerja sepenuhnya, belajar bagaimana rasa tanggungjawab, dan memikirkan betol ke tak tindakan dia selama ini yang menganggap orang disekeliling dia ni hanya memperlekehkan dia padahal orang disekeliling cukup sayang kat dia.. sebab sekarang ni, orang yang paling dia percaya, paling dia hormat, paling dia sayang, adalah kawan2 dia... orang disekeliling ni, yang hari2 ada depan mata, takde harga pun kat mata dia sekarang ni... biarkan... biarkan....


tarik nafas... hembus...
tarik.... hembus....
tarikkkkkkk..... hembus...
haaaaa....

ok, sambung kerja balik.

14 ulasan:

Cik Fara berkata...

ok.noted.sorry....aku tau aku silap..

LiaNa YuSoF berkata...

ko da kenapa?? aptb

Hustler berkata...

In..... Out..... In..... Out.... In..... Hold...... (Out with all of your guts) Hahhhhh!!!! Feel better?

LiaNa YuSoF berkata...

xleh buat kat opis skang, bos ade.. t bos terkujat plak.. hak3..

Hustler berkata...

Hahahahahaha... sakap kat bosh, ini tension release, meh la join skali, wakakakaa

LiaNa YuSoF berkata...

banyak le ko.. xkuasa aku.. hahaha

Hustler berkata...

Memey r... Hanya Allah yang Maha Berkuasa. Eh???

LiaNa YuSoF berkata...

hehehe... itu semestinya!

Hustler berkata...

Hahahahaha.. Gud2!!! So?? Lets In..... Out..... In..... Out.... In..... Hold...... (Out with all of your guts) Hahhhhh!!!! Feel better?

LiaNa YuSoF berkata...

okla sikit.. huhu.. thanks...

Hustler berkata...

Haaa.. Gud Gud Gud....
buat 8 kali dalam kiraan 8... 8,7,6,5,4,3,2,1, 8 lagi, 8,7,6,5,4,3,2,1 8 lagi 8,7,6,5,4,3,2,1 (sambil wat aerobik)

LiaNa YuSoF berkata...

hahahahaha... nk soh wat aerobik pulakkk... hampeh je ko.. cam buang tebiat je kekdah ko ni..

Cik TTK berkata...

haiyo...adik ke lily?sabar k...

LiaNa YuSoF berkata...

takla.. bukan adik... adik aku sangat memahami.. huhu..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."