Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 Oktober 2012


aku suka ayat2 yang dikarang, ditulis, ditaip oleh seorang artis ni... sangat puitis, membawa maksud, tapi bukan tersirat.. sebab kita boleh paham apa yang dia katakan... kadang2 ayat2 dia terasa macam lucu je bila dibaca.. tadi aku nampak dia post kat fb/twitter dia,

Satu bahagian rusuk kiri yang kosong bisa membuatkan mata kamu kosong dan telinga kamu kebas mendengar - YW

ayat ni sesuai untuk lelaki, ayat untuk perempuan xde ke? hehehehe...

dia ni lebih kurang macam Zahiril Adzim la.. tapi zahiril punya ayat2 puitis, aku takbape nak paham sangat, kena berpikir pulak... *aku kan malas nak berpikir... hehehe*

kenal ke YW tu sape? hehehe.. xpela.. kalau aku sebut pon mesti korang tak kenal... 


~aku dan YW berkongsi tarikh lahir yang sama... tapi kenapa aku takpandai buat ayat2 puitis macam dia? hmmmm....~

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."