Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 Oktober 2012

Beliau Dengarkah??


atooooiiii... malu nya.. malu nya.. malu nya..............

aku ingat bos takde kat bilik, jadi dengan suka senang hati nya aku menyanyi.. takde lah kuat sangat, tapi kuat jugak la telinga aku ni mendengar nya..... huhuhu..

dah tu, nyanyi lagu........... CINA... arggghhhhhhhhhhh.... ni penangan Shila Amzah la ni, tu yg aku dok nyanyi lagu cina Zheng Fu tu.... huhuhu.... dibuatnya jap lagi bos kata, pandai cakap cina ea???  er...er...er... apa nak jawab ni????

mana nak nyorok ni?? bawah meja??? tutup muka dengan kertas?? huhuhu.... ok, aku larik pegi duduk tempat huda jap... nak hilangkan merah di pipi dulu.. >_<


4 ulasan:

Hustler berkata...

Cantek blusher?? mana beli?

LiaNa YuSoF berkata...

hahahaha...

mana ada pakai blusher.... ni merah semulajadi.... hakhakhaktui...

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

amboi..cm malu jumpe pakwe je smpi merah2 pipi..hehe

tibe2 t'ingat kt opis lame, aku duk nyanyi2 atok dengarkan je..enjoy katanye..huhu

LiaNa YuSoF berkata...

lelaki kalau dengar suara perempuan, dia takesah.. kalau perempuan, takot dicanang 1 ofis pulak kang.. sama ada puji, atau kutuk.. huhu...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."