Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

13 September 2012

malas nak pikir tajok ape.. baca je la....


Assalamualaikum...

keja aku blogwalking je dari tadi... nih nak bagi korang baca 1 blog ni.. ada yang dah tau kan... yang dah tau, diam2 sudah.. yang xtau... meh klik sini...

aku suka blog akak ni.. lagi2 kalau akak ni bercerita pasal anak2 dia.. tapi cerita kali ni, nak buat aku gelak guling2, tergolek bawah kerusi pon ye jugak... adoyai.. pandai betol budak ni.... hahahaha... meh baca SINI...

okla, nak cakap tu je.. :p

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."