Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

14 September 2012

api oh api


Assalamualaikum.....

 
dah 2 bulan takyah bayar bil elektrik.... seru bangat!! jadi liana, terus terusan lah seperti ini... sampai bila2 pun takpe.... hak hak hak puihhhhh.... sampai bila2 la sangat... hahahahahaha....

aku memang kurang menggunakan peralatan elektrik.. peti sejuk je takpernah off (gila ko off...), yang lain2, iron sekali sehari, mesin basuh paling rajin 2x seminggu, kalau tak, seminggu sekali je.. tv hanya on bila ada kat rumah je... selalu sekitar jam 6.00 petang hingga paling lewat pun sampai pukul 12.00 tengah malam pada hari bekerja.. kalau hari cuti, dan takbalik kampung, tak keluar rumah, tv memang on la dari lepas subuh tu sampai ke malam... haishhh... terok2, tapi jaranglah dibuatnya... sebab jarang jugak nak duduk rumah je.. mesti keluar punya.. hak3.. dan aku hanya kalah pada lampu... lampu sekarang ni memang akan on je setiap malam.. 1 lampu di ruang tamu, 1 lagi lampu bilik air dalam bilik aku.. sebab?? aku takboleh lagi la tidur sorang2 dalam gelap ni... hmmm... lagi ada bunyi tapak kaki berkinja2 macam beruk tiap2 malam.. bunyi hey mambang.. ko main2 pintu, memang tak lah aku nak bergelap.. langsung tak boleh tidur nanti...

bil air aku pulak, masih lagi ok.. walaupun aku dok compare dengan orang yang dah kahwin.. 2x ganda ko... aku memang kalau dah duduk dalam bilik air, sejam dua pon ok.... nasib baik kerajaan tak bermurah hati buat bilik air yang ada tab mandi, jakuzi ke... (melampau ko jakuzi.. hak3) kalau tak, harus tambah lagi 2jam dalam bilik air... hahahaha.. eh jap2... ke orang yang dah kahwin tu jarang mandi? tettt!!! hahahahahahaha...... 

*penggunaan elektrik kurang dari rm20 adalah percuma*


27 ulasan:

Cik Fara berkata...

kalau nk diikutkan aku pun xgune jugak...tp nape sampai ko dapat rm0.00 plak..x aci.....kerajaan mane ko duduk ha???aku lagi la tak tgk tv...laptop pun da jarang gune...ni tak adil....tnb BIAS..!!!

Hustler berkata...

Hahahahaha... kawen jek la.... kompom suka bergelap... wakakakakakaka....

Eh?? larik tajuk tak?? tak kan? tak kan?

LiaNa YuSoF berkata...

bertabah la ye cikfara... hak3...

LiaNa YuSoF berkata...

hahahahaha... ko mawi.. kemain lagi ea.... tepuk kang!

Hustler berkata...

Pon amai2... belalang kupu2.... (tangan pok amai2, kaki menari gangnam) Wakakakakaka!!!

LiaNa YuSoF berkata...

mampu ke buat 2benda skali serentak? takot kaki ke atas tgn kebawah pulak kang.... hahahahaha..

Hustler berkata...

Hahahahaha... jgn pandang pada perot tawu?? wakakakaka.... kaki ke atas n tangan ke bawah tuh, salah satu move jugak.. macma capoeira.... panana we... pananawe panana.... panana we.... panana we panana.... :P

LiaNa YuSoF berkata...

haahahaahhahahaha... sengal nye mawi..

Hustler berkata...

buah kourmak... kena jugak sengal?? haish....

LiaNa YuSoF berkata...

hahahaha.. kena la.. sebab ko suke tukar topik kan.. tu je la makan dia.. hahahahaha...

Hustler berkata...

Hahahahaha... yeke??? ini ke makan dia???? wakakaka... lemak berkrim disukai ramai.... Lau ko pandai, iklan ape tuh???

LiaNa YuSoF berkata...

jawapannya.............................. kita tunggu selepas pesanan penaja ini....

hakhakhak...

Hustler berkata...

Eleh... ta tawu la tuh kan? kan? kan?? Wakakakaka....

aBoi berkata...

seronok gila tak yah bayo bil.. aku bulan lepas je RM718.20.. bulan ni tak tau lagi.. T_T

Hustler berkata...

dayah si pencuci handalan :: woitt!!! ko dok gudang ke kilang??? hape byk no letrik ko??

LiaNa YuSoF berkata...

mawi : tau la... F&N... adeh, aku tau la.. aku kn minum susu.. takmacam ko..

dayah : manyak nye..... mak aku tukang jahit pon yg ada 4bijik mesin jahit pon, bil xsmpai rm250.. agaknya aircond kot yg wat bil naik melambung...

Hustler berkata...

Hahahahahaha... tak sedar kan? aku berjaya divert topik lagi sklai... wakakaka... tahniah la utk aku Lia.. wakakakakaka

zal88 berkata...

byk nye dayah..tu 1bulannye bil ke ape?untung la li xyh byar bil..;p

LiaNa YuSoF berkata...

mawi : xpe.. aku layankan je peel ko ni walaupun ko akan ckp "aku taksoh layan pon" hak3

leha : untung kan........ hehehe..

Hustler berkata...

fuiiiyoohhh!!!! ajaib!! mana ko tawu aku nak sakap macam tuh Lia??

LiaNa YuSoF berkata...

tau laaaa..... (ckp dengan bangganya sambil angkat2 kening) hak3..

Hustler berkata...

Pergh!! Kerek!! Riak!! Ujub!! Hahahahahahaa.....

LiaNa YuSoF berkata...

hahahahahahaha.. aku kerek ngn ko je.. ngn orang lain aku baiklagiberbudibahasabersopansantunpijaksemutpontakmati hakhakhak

Hustler berkata...

Err... Err... Err... -_-''

Sambil mengeja perkataan yang ditaip tanpa menggunakan 'space'. rosak barangkali keyboard beliau. Lalalalalalala

LiaNa YuSoF berkata...

dengki le tuh... :p

Hustler berkata...

Dengki?? oh tidakk... penyakit hati itu... tidak terdapat dalam jiwa raga dan bakul saya... Lalalalala

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

ehem2...bil api aku xpnh lg xyah byr..huhu..bil air maintain...hahaha

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."