Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

05 September 2012

Maharaja Lawak Mega 2012


Assalamualaikum...

Merujuk kepada perkara di atas (cewahh..)

tadi aku saja la bukak astrogempak.. sekali ada pemilihan hot seat peserta2 MLM 2012... aku pon usha la sapa peserta2 yang depa dok suruh undi untuk masuk MLM ni.. dari 29 kumpulan (kot), hanya 3 undian tertinggi je yang akan terpilih... haisshhh.... 3 je... hmm... bersaing hebat la nampak nya..

dan tengok dari senarai2 peserta, xde pulak nampak Jozan, Sepah.. sape lagi... Nabil, Man... Jambu.. maybe diorang ni memang automatik dah jadi peserta... aku kesian kat kumpulan Kecik.. walaupun jadi juara, tapi tak berpeluang masuk teros.. harus bersaing pulak dengan pelawak2 lain yang nyata ada yang lagi senior dari diorang... tu la... kata orang, jadi juara bukan tiket segala-galanya... publisiti pon kurang.. kontroversi ade la... (pasal kes dadah).. eh... melalut pulak aku..

yang aku jadi macam tak bape nak puas hati tu.. takde lah takpuas hati... cuma macam....... aik, diorang lagi.. masa MLM 2011, diorang dah masuk.. kali ni 2012 pon muka diorang jugak.. walaupun hotseat.. hmmm...... xde muka lain ke... kasi la can orang lain pulak... dan sape diorang tu? haa... pegi la rajin2kan diri tengok web astrogempak tu ye... hik3..

peserta MLM 2012 yang automatik masuk bertanding, aku taktau pulak sapa.. belom ada pengumuman lagi... jadi nantikan lah.. hehehe...

lepas ni hari jumaat aku dihiasi dengan gelak ketawa la... hahaha.. (kalau diorang betol2 kelakar.. kalau x, memang aku boo la.. hahaha... xpon 'busuk bro' bak kata shiela rusly.. hehe...)


7 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

Sepahtu xjadi masuk li...diorang terlalu bz sehingga terpaksa menarik diri..huhu

LiaNa YuSoF berkata...

laaa.. yeke? hmm.. nampak nya jozan xde pencabar la.. ok, aku da tau siapa juara MLM 2012.. jozan la sape lagi ye dok?

zal88 berkata...

sape lg?mls nk bkk web astro.hehe.jozan la nmpknye yer

yana dayana berkata...

die for JAMBU.. (~_~) hahaha...

LiaNa YuSoF berkata...

leha : tu la.. sape lagi..

yana : aik, peminat JAMBU nampak nye yer.. hak3..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

monitor, bile nk wt open house...

LiaNa YuSoF berkata...

jom kita g raya umah yana nak?

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."