Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Ogos 2012

Saje Nak Kasi Meleleh Air Liur.. hehehe..



aku suka lah blogger ni... cara dia masak, sampai ke plating, aku rasa sangat mengagumkan... tengok makanan yang buat aku... err... saje cari pasal gugat iman sendiri... huhuhu....

dari lauk2, sampai ke kuih, roti, lepas tu ada kek, puding segala macam... western, makanan jepun pun ada.. sebab dia pernah tinggal di jepun..(bestnya!)


udang masak lemak

alamak! tak ingat pe ke nama resepi ni...

haaa.. ni la makanan jepun yg aku ckp td, tp nama nya aku taktau...

ini adalah air limau kasturi..

mmmm... sedapnya kek ni...

kuih kegemarah aku, seri muka...

ni namanya kerabu jantung pisang

nampak sedapkan?

bubur je pon, tapi meleleh aku nengoknya..

ni pon lempeng biasa je.. tp nampak menyelerakan...

comey betol... donut sebenarnya ni...

haa.. ni durian goreng.. durian pon bole digoreng? hehehe..

kek ni blogger tu buat.. aku kagum betol..

red velvet cake...

serawa durian..... sedapnyaaaa....

blogger ni pon pandai buat roti...

pavlova...

korang pernah makan asam pedas ketam?

ni.. ntah, aku xingat namanya...

yeayyyy!!! ni adalah kesukaan aku... sushi..

dan ini juga... puding karamel....

okla, kalau nak tengok resepi2 dan macam2 lagi menu, meh rajin2kan tangan dan jari, klik SINI...

amacam, terliur x? hehehe..


2 ulasan:

mia-ina berkata...

durian goreng tu yg mia x dpt lg nie.,.

LiaNa YuSoF berkata...

alorh2.. ciannya kak mia.. nape xdpt lagi? saya tgok banyak je org jual durian.. tp kat area umah saya la... hehehe..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."