Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

30 Ogos 2012

Baru Betul, Buku Bertemu Ruas.. Hik3

Samsung bayar denda kepada Apple dengan 30 trak duit 5 sen..!! 

1 dunia dah tau yang syarikat terkemuka Korea Selatan Samsung dengan syarikat terkemuka AS, Apple.inc berperang... bukan la perang tembak2 tu.. tapi pasal isu hak cipta.. dan kita juga tau, yang samsung dah kalah dalam perbicaraan...

 

 

 

maka, dengan itu.. samsung perlu la membayar USD 1 bilion kepada Apple... bagi kita2 pengguna telefon ni, apa la sangat kan USD 1 bilion tu... depa dah kaut untung berpuluh bilion kot setahun hasil jual telefon pintar ni... tapi yang kelakar nya, cara diorang bayar denda tu... hahahahaha... memang sengaja kot buat cenggitu...





hamek ko... 30 trak penuh dengan syiling 5sen dah dihantar ke ibupejabat Apple kat California... hahaha.. kot ye pon, bagi la 50sen ke... hahahahaha.. adoyai....

kata Samsung, dalam perjanjian takde tulis kaedah dan cara pembayaran dikenakan.. so, suka hati depa la nak bayar cara camane kan.... 30 trak pertama dah tiba, dan dijangka langsai dalam hujung minggu ni... jadinya, lebih kurang 20 bilion keping syiling 5 sen akan diterima Apple... hahahaha... gasak ko la Apple... pening kepala nak kira semua syiling tu...

macam-macam....

2 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

kih2...jenuh nk kira..hehe

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. kelakar kn.. mcm xmatang je gaya pemikiran mereka... hahaha..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."