Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

27 Julai 2012

Menu Buka Puasa Hari Ini


Assalamualaikum..

hari ni aku nak balik kampung, jadi... sebelum aku nak balik kampung, aku nak singgah bazar jap.. nak cari...

nyum nyum...


 dan jugak, nak beli air ni.....



harap2 sampai kampung sebelum waktu berbuka.....

haaa.... hari rabu aritu ada try buat jeli kelapa... buat2, jadi pulak.. hehehe.. ala, benda senang kan.. dapat 1 bekas besar... best sangat makan sejuk2.... hehehehe...




5 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

nanti dh nk g gtw ye..aku lak nk mkn ape ea???kene lg jimat dari semalam ni..hehe

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha... jimat2...

ko makan sup2 je la.. laki ko kan xle mkn gatal2.. pastu beli lauk & kuih kt tmpt biasa naaa... hik3..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

laki aku dh pesan, xnk mkn berat2..nk mkn bubur je tp xnk bubur nasi..hehe

Gda Hanum berkata...

ala,, buatkan aku jelly kelape raye nih.haahahha..

LiaNa YuSoF berkata...

buley2.. tp taon ni aku xwat open house la.. huhu..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."