Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 Jun 2012

Semua Orang Pasti Pernah Merasainya


Ku tak tau
Mengapa aku malu
Di setiap aku tau dia di dekatku

Aku susah
Bila dia tak ada
Tak ingin jauh ku darinya

Ada rasa
Yang tak biasa
Yang mulai kurasa yang entah mengapa

Mungkinkah
Ini petanda
Aku jatuh cinta
Cintaku yang pertama

Tuhan tolong berikanlah isyarat
Semoga ada jawaban atas doaku
Tak bisa aku mengenal cinta

Yang indah tanpa air mata

Ada rasa
Yang tak biasa
Yang mulai kurasa yang entah mengapa

  Mungkinkah
Ini petanda
Aku jatuh cinta
Cintaku yang pertama...

Ada rasa
Yang tak biasa
Yang mulai kurasa yang entah mengapa

  Mungkinkah
Ini petanda
Aku jatuh cinta
Cintaku yang pertama...

Ada rasa
Yang tak biasa
..

Mungkinkah
Ini petanda
Aku jatuh cinta
Cintaku yang pertama... haaa....





*semua orang pasti pernah merasainya*

13 ulasan:

Gda Hanum berkata...

aku ingatkan ko wat puisi..rupe2nye lirik lagu ea. heheh..

LiaNa YuSoF berkata...

hehehehe.. aku suka la lirik dia.. melodi dia pon aku suka.. huhu..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

hehe..ingat ko dah jatuh hati ngn sape la tu...smua org pasti pernah merasainya..hahaha

LiaNa YuSoF berkata...

hahahah.. kn2? ko pon pernah kan.......... hak3..

Hustler berkata...

Hoyeaahhh!!! Knuri melaka plak tahon depan!! hoyeah!! hoyeah!!!

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. tepuk dahi kang baru tau! tapi kalau dah doa ko camtu, aku amin kan je la ye.. aminnnnnn.... hrap2 makbul doa itu..

Hustler berkata...

Fwahhh!! Senjata aku dah bertugas serbis??? chaist!! nak tepuk dahi aku pulak eh??? Huh!! Aku doakan pon kena marah... yela.. yela..... tapi dulik ape aku.. hoyeah!!!! tahon depan kita konvoi melaka kawan2!! wakakakaak!!

LiaNa YuSoF berkata...

ko doa tu aku xmarah la.. hehe.. tp aku memang nak tepuk dahi ko pon.. pepandai jek wat statement gitu kan.. cis2!!

Hustler berkata...

Hahahahahaha... igt dapat?? ngeh ngeh ngeh??? kata org la kan, aku nih pemuda lindungan kaabah, jadi, ape yang aku cakap nih, kadang2 doa.. wakakaka.... jom melaka kawan2!!! outdoor kat crystal bay okeh?? hahahahaha!!!

LiaNa YuSoF berkata...

hahahahaha.. mawi yang sengal!

Hustler berkata...

Agak2 yang tak penah tgk beca beso tuh, jom2!!! aku buleh tolong tunjuk.. ahakz!! baeekk punyer... tour guide yang murah dan berpatutan, hanya perlu belanja makan jek.. wakakakaka :P

LiaNa YuSoF berkata...

hahahaha.. beca beso yg katne? kt sempadan muar melaka tu ke? ke kat bandar melaka? (ada ke?)

Hustler berkata...

Ko nih dah kena halusinasi nih lia... mana datang pulak beca beso kat melaka??? kapal selam ade la.... dah jadik muziom dah kapal selam tuh... ngeeee

Jom kengkawan!!! beca tanak, kita masuk kapal selam pon boleh... hahahahaha

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."