Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 Jun 2012

......


Assalamualaikum..

hai, hari ni aku tak sempat nak story mory, sebab hari ni aku ada kursus dari pukul 9 pagi hingga 4 petang.. walaupun ada cerita yang sangat best yang nak diceritakan,yang telah membuatkan aku tidur lena, senyum hingga ke telinga.. wallah, macam pantun 2 kerat pulak nya pun aduii.. hakhakhak....

ok, nak bagitau tu je... hahahahahahaha.... ohye, ceritanya, esok ye.... daaaaa.....

2 ulasan:

Cik Fara berkata...

xsabar aku nk tau pe cite tu......adakah pasal pengapit laki leha???eh...silap ckp plak...hehe..

LiaNa YuSoF berkata...

..apakah?

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."