Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 Jun 2012

Sepetang Bersama................................


Assalamualaikum...

ingat nak letak tajuk sepetang bersama si dia.. tapi kang ada yang cakap aku perasan... takpun ada yang muntoh ijo pulak.. hak3... xkesahlah, yang penting aku suka sangat2!! (gedix sungguh!)

ini cerita jumaat lepas yang punya... aku taksempat nak karang karangan cerita di hari sabtu dan ahad sebab busy lah sangat!.. semalam pun taksempat sebab ada kursus.. jadi aku cerita lah hari ni.. takbasi lagikan? hua3..

siapa si dia tu?? hehehehe... ok, aku nak mengaku awal2 la.. aku memang peminat dia... sangat2!! wahh... statement gedix kan.. haha... semua lagu2 dia aku suka.. tapi aku taksuka dia jadi pelakon.. sebab? sebab aku taksuka lah... hahaha...




















































inilah orangnya...

Shahir sedang menjayakan rancangan untuk Bulan Ramadhan iaitu Ketuk Ketuk Ramadhan, Rancangan Masakan No. 1 di Malaysia.. kat pasar tani putrajaya ni ha... hehehe.. ada Shiela Rosli skali.. tapi taksempat nak ambik gambar dengan dia, dia dah hilang dari pandangan.. huhu...

habis je rakaman, ramai yang datang serbu.. kebetulan, aku dan puantimah ni berdiri betol2 tepi khemah, tempat kru2 standby.. habis je, puantimah teros cakap, "Shahir, nak ambik gambar" hehehehehe...

aku memang exited gila la.. yela, kan dah habaq tadi, aku kan peminat beliau.. hehe.. kitorang patot dah dapat bergambar dulu da dengan shahir, tapi tentiba ada yang potong q.. cis2.. 

perkara memalukan aku ialah, bila time puantimah ni nak bergambar dengan shahir, tentiba kamera hp aku ni wat hal dan tangan aku menggigil2... cehh.. baru jumpa shahir dah gigil2.. ayooo.... sebab serius, sekali ko da bertentang mata dengan shahir, dan kebetulan shahir pun pandang mata ko, ko boleh jadi ais yang sedang mencair.. wallah..... ayat takbole blah... hahahaha..... serius aku nervous... huhu.. dah2! mengarut!.. hahaha.. siapalah aku ni, shahir pun takheran agaknya.. wahahaha...



macik ni kemain lagi exited gak nak bergambar.. hahaha... takpelah timah, bila lagi kan?? hak3..



ni lah hidangan yang Shahir masak.. aku pun taktau ape kenama resepi ni... tapi2, kitorang berpeluang tau merasa rendang shahir ni...


nindia...............!



hmmm... ada la rasa.. cuma rasa terlebih masam pulak... dan, rasanya, kalau dinilai.. hmmmm... belum bole lagi kot masuk masterchef selebriti.. hik3.. sory shahir.. sebab kalau masuk, awak tersingkir awal, saya yang sedih.. huhu... hahahahahhahaha... (poyo)




dan aku pon haruslah bergambar jugak.. hehehe... kali ni taktutup2 muka, sebab?? kan dah habaq tadi, aku kan peminat Shahir.. hahahaha... kepada Zizan & AMIReka, i'm sorry!! hehehe...


6 ulasan:

efa berkata...

thniah ye korang.. akhirnyeee.. hehe.. lili, b'seri2 muke dok sblh chaer ea.. heheh..

LiaNa YuSoF berkata...

haruslah!! hahahahaha...

ko xnmpk betapa tembam macam buah epal da pipi gubus aku tu.. atoii.. harus diet cecepat ni.. huhu..

Cik Fara berkata...

suke ko ea buddy.......

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

hehe..aku xtw lily ni gigil sebab tgk shahir ke sbb tgk aku diri sebelah shahir...hahahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

buddy : suke la..

timah : gigil sbb shahir la..

zal88 berkata...

Ak da tgk da gmbr ko ngn shahir..:P

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."