Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

16 Mei 2012

Takde Keja... (^_^)


tadi dok belek2 gambar.... bukak la folder gambar pegi i-City.... best la masa ni.. hehehe... sebab banyak sangat gambar yang diambil... biasalah, fotographer kami, cikwannavoguedavass.. hahaha... masa ni ktorang pergi tahun 2010... rasanya aku pernah buat entry pasal ni, cuma sekarang ni saja nak taruk gambar budak2 ni yang suka buat muka comel2 gitu... hahahaha....






















hahaha.... mesti aku kena bunuh ngan budak2 ni nanti.. argghhh... pedulik.. hahaha... kawan2, bila kita nak ke sana lagi? hehe....


9 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

asal gmbo aku xbyk?mntg2 aku xpndi buat muka comey..hahaha
niat d hati mmg nk g lagi, tp xde sape nk bwk..uwaaa.....

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha... gmbr ko yg sorang xbyk la.. huhu... t kita g lagi ea... aku bwk.. hehe..

efa berkata...

cewah..lili bwk.. hehe.. tp icity dh x best, dh bruk n x byk lmpu cntek.. g tempt len nk?? hehehe

LiaNa YuSoF berkata...

shhh.... hahaha...

tempat lain tu kat mana? cer bg idea sket...

Hustler berkata...

Hahahahaha... icity lagik byk xtvt leh buat la skang, men game, men ferish wheel, men macam ala2 funfair, dok umah salji, karok, naik monorel yang kena kayuh sniri... haish... byk la weh...

LiaNa YuSoF berkata...

laa.. da byk rupanya menda2 alah kat situ.. aku dah lama tak pegi, tu yg xtau..

zal88 berkata...

ok..lili bwk eh..ak prnh msuk umh salji..sjuk..huhu

LiaNa YuSoF berkata...

ala.. jeles ni.. leha pon da msuk umh salji.. huhu..

Hustler berkata...

Ahaaaa... sedia berkhidmat jadik pemandu pelancong okeh. Babai. Wakakaka

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."