Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

09 Mei 2012

Hari Ni Hari Jadi Ayah.. Jadi.............


Assalamualaikum.....

Hari ni 9 Mei 2012.. merupakan hari lahir ayah aku...
Selamat Hari Jadi Ayah... Semoga Ayah panjang umur.. sentiasa dimurahkan rezeki... sentiasa sihat... dan semoga apa yang Ayah inginkan tercapai... aminnn.... hari ni genap umur Ayah 55 tahun.. jadi dengan itu, hari ini merupakan hari terakhir Ayah sebagai penjawat awam ataupun boleh dikatakan hari terakhir Ayah sebagai seorang anggota polis.... huhuhu..

ye, Ayah aku pencen awal.. 55 tahun... "Ayah, orang pencen umur 58 tau.. huhuhu..." kalau aku masih lagi nak bekerja la.. mana tau umur 40 aku dah bosan, nak berniaga sendiri pulak.. hahahaha.. merepek!

sebenarnya, Mak aku tak berapa setuju Ayah aku nak pencen.. sebab Mak kata anak-anak semua belajar lagi, kecuali aku.. Mak kata, sambung la umur 56.. masa tu Along ngan KakCik dah habis kolej dengan poli... tapi aku cakap dengan Mak, "xpelah Mak, ayah dah penat la tu..." tapi Mak aku taknak kalah.. "ala, Ayah kau tu ikut kawan2 dia, kawan pencen 55 dia pun nak pencen 55" hahaha.. gasak..

hmm.. nak bagi hadiah apa ye tahun ni? tahun lepas dah bagi jam tangan.. tahun ni? hmmmm........



cer teka macam muka sapa (pelakon)?

7 ulasan:

efa berkata...

slamat ulang tahun pkcik..! n slamat b'istirehat.. pkcik skrg pkir nk dpt menantu n timang cucu je tau.. (~_^)

wanna bakal bini orang berkata...

happy birthday pak cik yusof, hadiah mintak kat lily, hehehehe,

-p/s, aku nak jawab tang muka mcm sapa tue boleh dak??

zal88 berkata...

selamat ari lahir pakcik..xpela biar la ayh ko tu brehat..penat da tu..bg rehat lame skit plak..
p/s: cik,ak stuju ayt last tu..hehe

Cik Fara berkata...

selamat ulangtahun pakcik...

LiaNa YuSoF berkata...

thanks kawan2 atas doa kalian.. hehehe..

wana, jawab la....

Hustler berkata...

Selamat Hari Tua Pakcik Polis!! Wakakakaka.

LiaNa YuSoF berkata...

Ye Ye... Terima Kasih Anak Polis.. hahahaha...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."