Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

27 April 2012

Seronok Layan Lagu Budak2 Ni...


Assalamualaikum..

haha.. baru nak kasi salam.. padahal pagi tadi tentiba je naik hantu.... hahahaha.... sory la.. pagi tadi mood gua.. eh, maafkan saya... hehe.. pagi tadi mood aku ke laut.. laut mana, ha.. tak payah tanya la.. kang aku ckp Teluk Kemang, korang kata tak sudah2 Teluk Kemang.. mentang2 dulu belajar kat PD.. hehehe...

haishh.. mengarut pulak.. pagi tadi memang mood aku ke laut.. tapi lepas melayan lagu2 best, ok la sikit.. hehe.. nak tau aku dengar lagu apa? aku dengar lagu adik kita yang sorang ni.. Najwa Latif.. aku suka la lagu Kosong... best!

tadi try dengar lagu beliau ft Sleeq.. tajuk nya Untuk Dia.. okla.. not bad... boleh layan... pastu aku dengar pulak lagu Cinta Pertama dari Mikha Tambayong... eh.. best jugak lagu dia... 

Seronok layan lagu budak2 ni.. eh, remaja la.. hehehe.. (aku nak feeling2 remaja la tu... hakhakhaktui)


Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."