Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

30 April 2012

Kenapa Aku Je Asyik Kena Mengalah??


Nasib seorang adik... T_T




9 ulasan:

Cik Fara berkata...

nape buddy....jgn sedih2...

p/s: nape takmo balas msg2 aku lagik.... (-_-')

wanna bakal bini orang berkata...

awat lily, cer habaq mai?

zal88 berkata...

ni kenapa plak ni??
cer cite..

LiaNa YuSoF berkata...

biasa la.. korg cam tak kenal akak aku... aku kalau ngn dia, aku mmg kalah sikit.. last2 aku jugak yg menangis.. T_T

Hustler berkata...

Tapi mmg kena kot... tgk tak iklan digi??? "Akukan Abang". Tuh la yang sama.. cuma ko akak yang berkuasa. wakakakaka

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

hehe...mawi ni bley wt lawak lak die..

sabo ea li..mengalah tak beerti kau kalah..same2 lah kite doakan akak ko tu berubah ye...

Hustler berkata...

Hahahahaha... cuma menceriakan orang yang bersedih.. tawu?? Ko tgk ke iklan tuh timah??

LiaNa YuSoF berkata...

aku taksuka la iklan tu.. huh! tu nama nya adik dibuli.

Hustler berkata...

Hahahahaha.. Tu la besh!!! Sebab aku kan abang~~ Wakakakakaka!!! :)

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."