Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 Mei 2012

Hari Hari Terakhir......


Saje tak habiskan ayat di atas.. hua2..

Hari Hari Terakhir Di Bulan April...

Assalamualaikum..

hahaha.. pelik betol aku ni.. apa kejadahnya update blog di tengah2 malam buta ni.. sebabnya? tak bole tido la.. ape lagi..

siang malam tak lekat kat rumah pada hari terakhir di bulan april.. siang, aku dan adik aku, KakCik.. keluar pergi berjalan mencari pasal barang2 dan apa yang rasa patut dibeli.. hua3.. pukul 12 kitorang gerak.. kali ni, aku merempit dengan adik aku.. hahaha.. seronok jugak ea.. dah lama aku tak bawak motor keliling melaka ni.. aceceh.. tipu la kan keliling melaka...

perjalanan kitorang, bermula dari durian tunggal, melalui batu berendam.. teros ke............. alamak, aku terlupa la nama2 tempat selepas itu.. haha.. tau2 da sampai jusco melaka (yang baru tu).. hehehe.. jalan2 sampai naik lenguh kaki aku.. kol 3 lebih baru keluar.. tu pon sempat lagi karox 1 jam.. hahaha.. pastu singgah MC pulak.. tau ke MC tu ape? Melaka Central la.. beli tiket nak balik putrajaya.. (almaklumla.. tade yang nak hantar aku balik) pastu beli itu ini.. tudung itu tudung ini.. pastu, "Cik, jom makan.. lapar!"

pas makan, kulukilir lagi..tapi tak beli pape pon.. da lenguh kaki, baru gerak.. tapi lom balik lagi tu.. pergi tempat lain pulak.. rempit lagi dari MC ke Duyung.. cari barang lagi.. haissh.. tak sudah cari barang... dah gedebak gedebuk 1 jam kat kedai tu, maka pulang lah kami.. eh2.. lom lagi.. singgah Mydin MITC pulok.. beli barang2 mandi.. tapi aku dera adik aku la pegi beli.. aku dok tertonggok atas motor menunggu beliau.. hua3

sampai umah, mandi2.. solat.. pastu, gerak pulak untuk acara makan2 sampai muntah.. hahaha.. kali ni, aku nak try pulak makan kat Crystal Bay.. selalu pergi Umbai.. Sabak Awor... agak terkujat jugak dengan harganya.. tapi takpela.. bukan selalu menghabiskan duit belanja family kan.. eh, xdelah habis.. luak sikit je.. hahaha.. yang penting aku happy harini walaupun ada sedikit kekacauan jiwa di waktu pagi.. huhu...

okla, aku dah mengantuk... nak tido.. daaaa....

2 ulasan:

Cik Fara berkata...

bestnye g makan ikan bakar....nak jugak

LiaNa YuSoF berkata...

best2! ko nk jugak? yok la.. tp ko belanja la.. hahaha...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."