Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

03 April 2012

Safee Sali Bercerai??


Assalamualaikum....

pemain bola sepak kebangsaan dan juga pemain kelab Pelita Jaya, indonesia sah bercerai.  hmm.. kenapa dan atas sebab apa, tak perlu la kita sibuk2 nak tau kan... aku pun terkejut dengan berita ni... actually masa aku terbaca pasal tuntutan safee kepada isteri untuk kembali taat pada dia, aku dah terkejut da... bila masa pulak rumah tangga si safee ni berantakan... hmmmm..... 

xpelah, kita doakan lah yang terbaik buat dia dan bekas isteri.. yang penting anak2 dia tu.. jangan sampai terabai.. cewah... macam penceramah bebas pulak aku... hahahahha...

haaaa.... lepas ni ramai la wanita2, pompuan2 kat luar tu dok tergedik2 kat safee.. ya laaaahh... orang dah kembali solo.... huhuhu.... jangan sampai kontroversi sama macam khairul fahmi, dah la....

pesanan ikhlas dari............. cik liana yang sedang kebosanan...... huhuhu....


5 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

tula, aku duk dgr berita kt tv smlm. diorang kata dari tahun lepas si safee sali suh bini die tu kembali taat..cian la kan..

jangan bosan2 li, xpe, ko rehat kan badan, ari sbtu ni kite nak berentap lagi..hehe

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. sabtu ni? hmm.. aku da terasa macam nak balik kampung ni haaa.... rasa mcm da lama xbalik.. hehehe.. padahal belom sbln lg..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

OMG..nak blk kg lak ai..minggu dpn blk ye..hehe

Cik TTK berkata...

tu lah..payah nak cakap, ni semua ketentuan ALLAH kan..

Tp pelik jugak, asal selebriti je rumahtangga mudah goyah..

LiaNa YuSoF berkata...

selebriti kan public figure.. kadang2 pasal peminat pon bole buat rumah tangga berantakan.. kalau xnk goyah, jgn jadi artis ler... huhu... nak jd artis, iman kena kuat.. hati kena kuat... mental kena kuat.. segalanya kena kuat... hehehe..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."