Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 April 2012

Hati Dup Dap Dup Dap ..... huhu..


Assalamualaikum..

hmm... hati aku tengah risau ni... ntah kenapa... ada 1 event kat ofis 4 April ni.. tapi, aku rasa macam aku tak tau nak buat apa... huhuhu...  aduuuuiiii.... relax la hati oiii... macam tak pernah lead mana2 majlis.. eh salah, selalu majlis bacaan yassin je.. nasib baik kali ni semua biro terlibat sama... haihhhhh... jadi, kerja2 yang selalu aku buat, da dibahagi2 kepada biro lain..

mungkin ni aktiviti pertama untuk tahun ni.. tu yg terlebey nervous tu.. giler lambat biro aku bergerak.. dah bulan 4 baru nak buat bacaan yassin.. ni semua gara2 kesibukkan pegawai2 aku yang rata2 nya adalah ajk kuat kelab.. bila yang kuat2 ni busy dengan kerja, tu yang jadi 2 3 4 ketoi je datang meeting.. huhu.. kesian timbalan pengerusi aku... kalau nak ikut dia lagi busy.. tapi biasa la.. dah tu, dapat pulak ajk cam aku ni... apa2 kerja/aktiviti kena kerah dulu baru buat.. huhu...

rasa macam tak sabar nak 4 april tu berlalu... baru la tenang hati ni... huhuhu.... 


Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."