Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 Mac 2012

T_T

Entah kenapa aku sedih pagi ni... hmmm... kalau taknak tolong, cakap je la taknak... tak payah bagi banyak alasan... aku memang taksuka betol orang macam ni... berat kot benda tu, ko kan lelaki.. kudrat ko kan kuat sikit dari perempuan... ko dah amek, ko pasangkan la semula.. 


tadi pegi tanya, rupanya belom siap... semalam ye2 cakap dah siap... pagi tadi call, soh aku amek sendiri pulak.. semalam satu benda pun aku tak boleh buat.. takkan hari ni aku nak kena tunggu lagi kan... dah letak tepon, aku nangis la... pe lagi... tu je yang boleh buat... nak marah, dia nye jawatan lagi tinggi dari aku kot..


hmm... korang tengok je la aku mengarut pepagi ni... hmmmmmmmmmmmm......

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."