Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

29 Februari 2012

Kenduri Kahwin Seperti Reunion...

Assalamualaikum...


Hai, aku masih lagi bersiaran secara langsung kat PC jiran sebelah... hahaha... nyempat aje aku ni ye.. nasib baik tuan punya PC xde kat tempat...


ok, malas nak cerita banyak.. konon aku nak cerita pasal ni hari Isnin yang lepas.. tapi apakan daya... kerja banyak pulak.. lepas tu semalam PC wat hal.. hmm... aku nak tunjuk gambar, tapi gambar pun tak sempat nak copy dari fb.. sesapa yang rajin tengok fb aku tu, tengok je la gambar2 yang kawan sekolah aku tag ye.. tu adalah gambar masa pergi kenduri kahwin budak kelas aku...


hari ahad hari tu, aku turun KL sorang2 naik tren... tapi kat sana, dah ada geng2 aku yang menunggu di Rapid Setiawangsa... hehe... best seronok giler tak terkata.... wah.. punya dasat ayat aku.. hehehe... seronok sangat dapat jumpa kawan2 lama... kawan2 sekolah... geng2 ngonjeng.. hahaha...


disebabkan aku dan geng yang ada, Mast, Qimah, Syafirah dan Farahila datang awal.. jadi kitorang tak sempat nak jumpa yang lain2... dapatla aku jumpa Wanie, Sue dan anak2.. pastu dapat jumpa Dayah... huuu... best sangat2... yang kelakarnya, semua nya dah menembam.. hahaha... cikgu kelas aku punye la slumber cakap, "eh Mast, nape awak dah gemok ni?" hahahaha.... nasib baik bukan tuju kat aku... hahaha... padahal yang paling menembamkan diri adalah Qimah.. aku sampai tak kenal dia... hahaha...


ala.... takde gambar pulak nak tunjuk.. takpela... nanti aku nak scan gambar masa skolah dulu.. dan buat perbandingan dengan gambar terbaru di ambik masa kenduri kahwin Ika hari tu.. hahahahahahhaha... gila betol.. saje main kasar... hahahaha....


okla..... daaa...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."