Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

06 Mac 2012

Pelamin Angan Ku Musnah


Pelamin Angan Ku Musnah
 
Masih lagi tidak terlewat
Untuk aku ucap tahniah
Di atas kehadirannya
Menggantikan aku

Pastinya oh hidupmu
Akan lebih bermakna
Dan aku usah kau kenang
Walau kita pernah berkasihan

Maafkan diriku ini
Kerna tidak hadirkan diri
Di sewaktu hari
Persandinganmu

Adakah kau ingin lihat
Air mata ini berguguran
Puaslah hatimu kini
Memainkan perasaanku selama ini

( korus )
Masihkah dengan janjimu
Apapun jadi akulah pilihanmu
Engkau sanggup hapusi cinta yang lalu
Ku angankan pelamin indah untuk kita berdua singgah
Sayangnya... Semua musnah

Kau buat malamku jadi gerhana
Dan hidupku tiada maknanya
Hanya bernyawa namun tak bermaya

Terkadang aku merasa menyesal
Kerna telah sehabis daya
Aku cinta dirimu kasih
Akhirnya aku sendiri
Tersisih...

( ulang dari korus )

Bisa sungguh luka ini
Walau tak berdarah

7 ulasan:

Cik Fara berkata...

ko nape buddy......tu la dulu suruh kawen ngan jiran sebelah tak mau..jual mahal...kan dia da kawen baru nyesal....keh3...

LiaNa YuSoF berkata...

hahahaha......... celah mana jiran sebelah tu?

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

wah..dah lame kite x g karox same2 li..bile lagi?aku sudah merindui suaramu li...hehe

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. aku pon da lama tak sumbangkan suara.. ko bz sgt... mana ada masa nk bjimba2 ni.. hahahha....

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

yg bz tu laki aku la..aku free je..hehe..ko set la mase, kite g menyumbangkan sore kat alamanda, pastu main bowling, main futsal, main game..hehehe

LiaNa YuSoF berkata...

amboi... ko nk abeskan aktiviti kat sume mak nenek yg ada kat alamanda tu.. huhuhu.. boring... cari tempat lain la.. asik alamanda je...

Cik Fara berkata...

kite g belajar je la kat uitm weh...hiks

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."