Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

15 Mac 2012

Ooooohoooiii!!!

Assalamualaikum...
Selamat Pagi...

kejap je dah hari khamis.. ishh3... aku rasa macam baru semalam je aku balik dari kampung... hehehe.. aktiviti minggu ini? haiishh. dak buddy ni sebok ajak aku balik kampung pulok.. tapi2, dia kata esok dia cuti.. jadi xdapat la ambo ikot balik.. sebab esok ambo kerja.. hahahaha....

aku takde benda pon nak cerita.. sesaje je nak update blog.. hehe.. tajok di atas pon takde kena mengena.. hahaha..

tahap kesihatan aku, dah ok sket.. dah boleh dah ngemas2 rumah.. basuh2 baju.. konon2 dah sihat betol la.. da abes ngemas semua, kepala aku pening balik.. huhu.. mengada betolla kepala ni.. batok pon xilang lagi... kali ni, aku ngn wana, housemate aku.. dua2 tak sihat.. tapi dak wana lagi teruk la.. demam, batok, selsema bagai semua.. agaknya perubahan suhu dan cuaca kot..

oh ye, aku kan ada cerita pasal entry yang lepas, pasal aku jadi pengapit tu.. nanti akhir bulan ni, dalam 31hb ada kenduri pihak lelaki pulak.. dan mak kawan aku tu ajak aku pegi menghantar pengantin.. korang rasa patut ke aku pergi? hmmm... lepas apa yang jadi.. aku rasa macam.... taknak pegi... tapi...................... tak sampai hati pulak.. hmmmmmm...... nanti la aku pikirkan..

1 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

hehe..pk2 kan dan selamat beramal..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."