Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

21 Mac 2012

Menanti Cinta

Menanti Cinta - Kris Dayanti
 
sejak lama aku berdiri
dalam sepinya rongga hati
tak satu pun burung 
mampu menjawab

hanya padaMu ku bertanya
lewat setiap sujudku ini
siapa kah nanti
cinta untukku

wahai penilai hati lihat batinku
nyaris bernanah karna luka tersayat
merana menantikan kisah dan kasih hidupku

rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
tuntun hatiku dalam sabar menanti jodohku

hanya padaMu ku bertanya
lewat setiap sujudku ini
siapa kah nanti
cinta untukku

wahai penilai hati lihat batinku
nyaris bernanah karna luka tersayat
merana menantikan cinta dan kasih hidupku

rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
tuntun hatiku dalam sabar menanti jodohku

rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
namun harus ku ikhlaskan semua
nasib cintaku... padaMu
 
 

4 ulasan:

Cik Fara berkata...

huh....jgn nk nyanyi sgt kat opis tu...

LiaNa YuSoF berkata...

haiipp... sekati ler... huhu...

Hustler berkata...

Awwuuuu!! Lia Jewang.. wakakakaakak

LiaNa YuSoF berkata...

mawi, ko da dengar ke lagu ni? lagu feveret aku ler.. haruslah jiwang.. hahahaha...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."