Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 Mac 2012

Tentiba Aku Seram Sejok!! T_T

adoyai..... huhuhu...

eh.. lupe nak bagi salam....

Assalamualaikum....

koranggggg... cane ni... cane ni...??? ada ke suruh aku masuk meeting dengan bos2!! oh tidakkk!!!! takot woooo... T_T aduii.. sejak aku jadi ahli jawatankuasa audit ni, makin serabot idop aku kat opis ni... korang bayangkanlah aku yang macam hape je nih, jadi auditor.. apakah??

tahun lepas serabut jugak sebab jadi penolong biro agama.. nak kelola majlis ceramah bagai semua.. tahun ni pun tak terlepas jugak, ada 2 aktiviti lagi menanti sebelum mesyuarat agung pemilihan muka2 baru.. oh.. cepatla bulan 6.... tak sabar aku dahhh.....

adui kak.. tolong le cari orang lain kak! saya ni tak boleh sikit nak bercakap kalau kena mengadap bos2 besar ni... tolong la kak... tolong la..... huhuhuhuhu.....

sila bayangkan, aku kena bentang laporan audit depan bos2... ohhh.. nasib baek hari ni hari khamis, kalau hari rabu i kena speaking uoollllsssss.... huwaaaaaaa... tolong..!!

tolong.... huhuhu.... 

owh.. tangan dah sejuk beku gigil2 ni.... huhuhu...



7 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

tula pasal li..semalam aku pun kene meeting ngn bos..ko tw dgn sape aku meeting tu?bos beso kt kementerian moos...die tanye soklan2 maut yg aku terus terdiam xbley jawab..malu aku..huhu

zal88 berkata...

peh..hbt ar..asal ko kna meting ngn bos beso lak?

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

aku kene ganti peg aku..huhu..bekas bos kak fahiya tu mmg detail giler ea?byk die tanye soklan buat aku rase nk nyorok bwh meja leha..huhu

Hustler berkata...

Apsal bos2 beso yang aku kenal tak suka gi meeting?? haish!! *tade pengalaman masuk meeting*

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

xpela mawi..nak pengalaman masuk meeting?ko plan la buat meeting ape2, pastu ko yg jadi pengerusi..setuju?huhu

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.... mawi jd pengerusi.. hahaha....

Hustler berkata...

Hahahaha... lau aku jadik pengerusi.. aku takot yang masuk meeting sebok baling kerusi kat aku...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."