Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

31 Januari 2012

Ruang Kecil Ku...

Assalamualaikum......

akibat kebosanan dan kena buat kerja2 yang tidak sepatutnya seorang PA buat.. aku dengan ini ingin berkongsi dengan kawan2 semua, ruang kecil ku....

aku dah takde keja, jadi aku gi la amek gambar... bukan la pakai canon digital bagai semua... DSLR pun xdo... yang ado, handphone cabok aku ni.. yang dah bertahun dan gambar pun tak cantek... tapi.... ada aku kesah...? hahahaha....

ruang kecil ku... bermaksud, ruang pejabat aku la... hahaha... ayat nak gempak sesaja... setelah 3 4 bulan jugak la ofis aku ni siap diubahsuai... berbeza sikit la dengan yang dulu... dulu, bilik aku ni, barang aku je... tapi sekarang dah besar sikit.. bilik bos pulak kecik.. jadi segala mak nenek kabinet rendah bos punya, campak kat ruang kecil aku ni... hahahaha.. tipu je... xdela segala mak nenek.. 2 je... tapi still rasa, macam semak je.. hmmm... nak buat camana...

maaf, gambar di bawah agak blur...

dari sudut hadapan... tengok, siap ada kipas kat belakang aku... korang hado? hahaha....

ada sudut terpencil di belakang.. dulu kosong, tapi sekarang dah letak almari. untuk S ke 6 iaitu... SOROK.. kui3...

tu dia.. kabinet rendah bos aku punya... tengok, kalau takde, lapang sikit kan....

meja kerja aku yang baru je dikemas... yolah.. arini ada lawatan audit 5S... hehe..

hmmm.. sepah tak? aku rasa macam ok dah...


white board tu, untuk catat pergerakan/kehadiran pegawai2 gred 44 ke atas je..

giler berselirat bawah meja aku... port power tu bawah kaki aku je... sok2 tetiba aku keras kejung kat opis ni, tau la apa sebabbnya.... huhuhu...

ok... ni bilik bos aku pulak.. dari pintu bilik beliau....

yang ni meja perbincangan...

ye.. di bawah meja inilah aku berteleku, tertonggeng2 membetulkan wayar berselirat... huhuhu....

kalau nak tahu, semua barang2 dalam ni, aku lah tukang tolak ke sana ke mari bila bos aku tak suka kedudukan barang tersebut... giler berat tau tak! huhu....

tempat bos beradu di waktu rehat.. hahaha...
dan akhir sekali....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



peace yaww!!!!

2 ulasan:

zal88 berkata...

kciknye whitwboard ko..muat ke li ctt nma pgawai tu..klau ak,xmuat da..hehe

LiaNa YuSoF berkata...

Haha.. Kalu taruk semua nama mmg la xmuat.. Gred 44 dan ke atas je..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."