Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 Januari 2012

Kadang2 Sibuk.. Tapi Tak Sibuk Pun, Cakap SIbuk Jugak! Hahaha...

Assalamualaikum...
Selamat Pagi..
Selamat Hari Khamis...
hehehe... (^_^)

hmm... berapa hari tak update blog..
sibuk pun ye, malas pun ye juga..
kih3...

haihh.. sejak beberapa hari ni,
macam tak cukup tangan nak buat kerja...
dari minggu lepas, aku bantu akak opis aku siapkan kerja..
yang memerlukan penelitian yang sangat tinggi..
dok la mengadap monitor ni sedekat yang boleh...
dari pagi sampai la ke petang...
dari hari khamis.. ari jumaat pun tak siap2 lagi..
bawak ke hari sabtu.. baru lah siap..
(wah.. rajin aku datang opis hari sabtu..)

hari isnin, semak balik... sampai lah hari selasa..
hari rabu, barulah serah balik pada akak opis..
fuhhh... lega..

dalam dok wat keja akak tu..
nak kena kemas bilik aku ni lagi..
5S le katakan... lepas renovation,
zon semua kena bubar.. tempat semua kena kasi clean balik..
kira buat dari mula balik la...
(hmm.. pembaziran betul la...)

tapi kali 5S kali ni, orang2 ofis aku macam semangat sket..
hehehe... ke aku sorang je yang rasa dan nampak..

okla... nak sambung kerja2 memusnahkan alam..
eh silap, nak memusnahkan kertas....
hahaha.... habislah selesema aku nanti kena habuk kertas ni..
hmm.....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."