Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

13 Januari 2012

Pagi Yang.......

oh.. dah tengahari rupanya... hahahahaha..
(gila sekejap)

adui... penat nya... bergerak sana sini sampai tak sempat breakfast.... hmm..
nampaknya, makanan breakfast tadi jadi makanan lunch aku le gamaknya..

dari pagi, aku tak tau apa aku buat sampai tak sempat makan..
bos pulak internet problem.. adoyai..
mana nak hapuskan surat2 lama.. mana nak kemas meja.. 5S... 5S....
mana nak alihkan CPU bos.. haisshh..
(time2 ni pulak nak suruh alihkan CPU... huhu)

haaa.. bab alihkan CPU, monitor ke, apa ke yang berkaitan komputer,
sejak2 duduk kat bahagian IT ni, aku tak yah susah2 panggil orang lelaki tolong bukak kabel2, wayar2 komputer ni, pastu pasang balik ke hape ke... aku sendiri dah boleh buat...
sampai satu saat, tiba2 aku dah duduk bawah meja,
dok membetulkan kabel internet... lepas tu terdiam sekejap..
"apa la dosa aku sampai aku kena tertonggeng2 bawah meja ni?"
hahahahaha... tu la.. berlagak nak buat sendiri..

haaiii la nasib....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."