Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

15 Disember 2011

hmm.. aku pun tak paham..
segelintir orang2 yang suka sindir2..
konon2 bagi nasihat..

TAK PAYAH!

aku tau aku gemok
aku tau aku hodoh
aku tau aku buruk

jadi tak payah lah nak sindir2 aku..

lantak la aku nak gemok
lantak la aku nak tergolek sekali pun
hidup aku pun tak pernah buat orang susah, miskin papa kedana bagai..
hidup aku pun bukan orang lain yang bagi makan sampai aku jadi gemok macam ni melainkan keluarga aku semata-mata dan hasil duit aku mencari rezeki...

jadi tak payah susah2 kan hati..
soh aku jaga BMI bagai..
nanti bila tiba masa, kurus la aku dengan sendirinya....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."