Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

13 Disember 2011

seDih menGenanG naSib.. hmmm...

Assalamualaikum..

eh, hari ni tarikh cantik kan...
13.12.11
sape yang beranak hari ni,
nanti no. IC anak dia 111213 la kan...
huhu.. cantik2..

haihh.. melalut pulak aku...
adui.. serabut kepala dengan mata aku ni..
dok membaca pekeliling baru..
hari tu dah baca, tak paham..
ni dah baca, pon..... paham2 sikit la..
tapi! ada lagi yang aku tak paham...

ala... buat apa serabutkan otak,
esok ada taklimat, dengar masa taklimat je la..
ofis aku baru nak buat taklimat esok..
tu pon hantar pakai emel je..
memo nya tak sampai2 lagi... (biasa la tu.. hmmm..)

tapi kan.........
aku sedih la...
lepas ni aku tak pakai lagi gred N27,
yang aku baru dapat tahun lepas..
lepas ni pakai gred N 3-1
tang 3 tu, aku sedih sikit..

3 tu, kelayakan STPM..
tapi aku ada diploma..
walaupun 2 tahun.... hmmm.....

aku rasa, ramai yang gred 27 kat luar sana tu,
kebanyakkannya ada diploma, bukan sijil STPM semata..
rasa macam tak adil kan...
haihh.... mengeluh kali yang ke 99 untuk hari ni..

apa nak buat.....
nasib badan................

siapa berani, ketengahkan la isu ni....
aku??
siapalah aku ni.....?

psssttt : korang! korang pilih tak SBPA ni? lepas tu, korang setuju ke dengan opsyen bersara paksa umur 60 tahun..? kalau setuju, bagilah tau apa kebaikan nya... aku pon nak tau jugak.. rasa macam tak mampu je umur 60..... hmmm.....

4 ulasan:

efa berkata...

ak dh dgr tklimat sbpa smlm.. sbnrnye, rasa mcm memg 'dipaksa' utk pilh opsyen sbpa.. nape aku kate mcm tu, t sok kau dgr tklimat, t kau tau.. huhu.. pncen umo 60, idok le aku nk plih.. hehe..

Cik TTK berkata...

anak sedara aku lahir 23.01.2000..ic die,000123..

mantik kan?hehehe

aku tak faham sepatah pon pasal sbpa..huuu

LiaNa YuSoF berkata...

adoi.. nk tekeluar mata baca pekeliling tu.. hmm...

yan, cantik la no tu.. manyak tol no.0 hehehe...

zal88 berkata...

jadi korang plih ape eh??ak pn xbrp nk fhm gak ni..huhu

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."