Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

19 Disember 2011

akU daH deWaSa Laa.....

Assalamualaikum...

hmmm... aku nak tanya la..
bagi yang mengenali aku la kan,
yang tak kenal tu.. kalau nak jawab boleh..
tapi jawapan anda mestilah berbentuk pujian semata..
wakaka.. buleh ek gitu?

haa.. berbalik pada soalan tadi..
aku nak tanya,
muka aku ni macam budak2 ke?
sila jawab dengan jujur, ikhlas lagi tawadduk ok..
hahaha..

badan punya besar ni,
buleh pulak anggap aku budak2 lagi..
dari depan yelah macam budak2..
tang belakang, dah macam ahkak2 yang dah beranak 2 3 org agaknya..
eh.. itu pada pandangan aku la..
bukan mengutuk diri sendiri..
tapi dari anggapan sesetengah pihak..
yang suka kutuk2 aku... huh!

selalunya terjadi bila aku nak tengok wayang..
pantang la aku gi tengok cerita 18 tahun ke atas..
mesti soalan pertama yang ditanya,
"dah 18 tahun ke?"
"ni dah 18 tahun kan.."
ada tu siap suruh aku keluarkan IC..
"boleh tunjuk bukti yang awak dah 18 tahun?"
T_T sangat sadis korang ni..
malu aku wei... tengah beratur panjang2 ni,
kena suruh tunjuk IC pulak... cis2!!

tahun depan aku dah 24 tahun la...
dah kategori dewasa dah....
dah menghampiri tua.. tau x?

lepas ni aku kena tunjuk muka serius2 sikit..
garang2 sikit, konon2 aku dah kahwin la..
hahahaha.... cam hampeh je.. huh!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."