Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 Disember 2011

gELomBanG

Assalamualaikum kawan2..

ok, terus terang je la..
walaupun..... walaupun.......
hehehe..
lantak pi la kata aku ni jiwang karat ke..
haha..

ada sapa2 tak ada lagu gelombang...
nyanyian Salamiah Hassan..
aku tiba2 rasa nak dengar lagu dia..

external hardisk kat rumah pulak..
tapi.... aku tak pasti ada ke tak lagu tu..
hmm..

sapa2 yang ada lagu ni,
emel kat aku ea..
noory288@gmail.com

kerjasama dari cik/encik/tuan/puan/makcik/pakcik,
didahului dengan ucapan terima kasih.. hehehe

**************************************

mood sekarang,
nak dengar lagu jiwang2, sedih2, tangkap leleh bagai...
tapi lagu melayu la.. lagu inggeris, xsampai mood lagi..
huhuhu..

soryla mintak kat korang..
almaklum la.. keja2 mendownload adalah diharamkan
kat opis ni.. huhu...
(kena block la.. hmm..)

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."