Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 Disember 2011

bOLeh taHan jUgaK peMain2 HaRimaU mUda kiTa...

malam tadi,
selepas bertungkus lumus di dapur...
akibat terlalu teringin nak makan roti jala.
lepas makan, terus aku lepak depan tv...

serius wei..
dari tengahari semalam aku asyik terliur je..
sedap nya kalau dapat makan kari ayam.
makan dengan roti jala pulak tu..
perghhh!!

lama jugak aku kat dapur..
mana nak potong ayam..
mana nak masak kari..
mana nak bancuh tepung..
pastu tebar lagi... lipat2.. gulung2...
fuhh...
macam tu la orang perempuan...
teringat kat mak..
dulu2 mak selalu ambik tempahan buat roti jala..
bukan sikit2... sekali buat nak sampai 200..
aku buat 10 je dah gigil.. huhu...

eh.. tiba2 cerita pasal roti jala pula..
hahahhaa...

pas makan, aku pon lepak depan tv..
ape la... xde rancangan best pon...
kejap2 aku tukar channel..
tengah2 tukar2 channel tu,
tiba2 terus terbukak tv1..

eh2.. asal ada muka jurulatih, Ong Kim Swee?
tiba2 nampak pulak muka Muslim belakang jurulatih...
ehhh... ada Baddrol jugak la..
haaa... Syahrul pon ada?
menarik ni....

rupa2 nya, malam tadi ada rancangan,
Stadium Angkasa (kot..hehe)
diorang panggil semua pemain2 bawah 23 tahun..
fulamak... ramai jugak..

ada Khairul Fahmi.. ada Mahali,
ada Irfan, ada Guru..
si comel Nazmi pon ada..
Fadhli Syas.. Fakri... Fandi....
eh.. semua la ada... hehehe...

aku dok perhati je wajah masing2..
hmm... boleh tahan jugak pemain2 bawah 23 tahun ni..
patotlah banyak gosip2 yang keluar..
bercinta dengan artis la...
masalah peribadi la...
hehehe....

banyak jugak soalan2 yang ditanyakan kepada pemain2..
Khairul Fahmi, memang xboleh lari dari soalan2 berkaitan masalah peribadi dia...
tapi Ong Kim Swee bagus, dia memang back up anak2 buah...
betol jugak dia cakap,
berita2 yang keluar, bukan dari wartawan2 sukan..
tapi dari wartawan yang nak melaris dan melaku kan akhbar2 dan individu2 tertentu..
biasalah tu.. bila dah popular,
semua orang nak ambik tahu...
harap pemain2 kita bersabar la ye...

menurut Ong Kim Swee,
diorang masih ada baki 3 perlawanan...
perlawanan ape? aku pon tak pasti..
aku rasa diorang masih lagi layak bertanding untuk Olimpik...
sebab dia kata ada 6 perlawanan..
3 perlawanan kita kalah...

hmm... menarik ni.
aku ingat Malaysia dah tak layak ke Sukan Olimpik..
tapi tu pon aku tak berapa pasti..
kita tunggu dan lihat je la...

pesanan dari hos rancangan..
kepada wanita2 diluar sana..
jangan diganggu pemain2 kita..
lagi2 yang sedang meningkat naik, Nazmi..
kalau minat, suka..
tengok gambar, senyum sorang2 sudah la...
hahahaha..
ntah ape2 punya pesanan daaa...

xpe, I minat Muslim dengan Syahrul je..
jadi I kacau diorang berdua je la..
hahahaha...
(erk, buleh ek gitu? huhu)

3 ulasan:

Cik TTK berkata...

aku tengok jugakkkkk!!!yang buat gosip tu memang nak melariskan belog diorang lah..lagi2 beautiful nara tu hah..dah lah orang yang komen dekat situ boleh tahan pedas jari masing2..

apepon, tak kira pemain bola sepak ke artis ke kita amek sudut baik die je..yang tak baik tu abaikan je lah kan.

LiaNa YuSoF berkata...

yup!! aku sangat2 bersetuju dengan hujah2 yang ko berikan cik yan.. hahaha...

kita tengok kfcm je... dia ada skandal, kuar suratkabar/blog..
dia dpt banglo, pon kuar suratkabar/blog.. nasib baik masa adik dia meninggal, diorg2 ni ada ati perot sket... kuar ucapan takziah kt suratkabar/blog.. kalau x, ntahla... semua nak diisukan..

efa berkata...

aku pun tngok.. hehe.. dh nk msuk tido, bleh cancel smt2 nk tgk tb.. yg 3 game tu, frendly ngan kelab australia yunk.. lg 3 game lak, yg kelayakan olimpik.. timbal balik, lwn kat tmpt lwn lak..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."