Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

15 November 2011

Menangi Hadiah Penginapan Percuma dan Wang Tunai dalam Peraduan Tulis dan Menang di mawarmerah2008.com

wahhh... aku join contest la..
hehehe... jarang benar aku nak join contest ni..
tadi buka blog kegemaran, terpandang dan terbaca pula tentang contest ni,
tiba-tiba terbuka hati pulak..

Menangi Hadiah Penginapan Percuma dan
Wang Tunai Dalam Peraduan Tulis dan Menang
di mawarmerah2008.com
klik gambar untuk maklumat lanjut
aku dah pun mendaftarkan diri.. cewah..
dan untuk sahabat-sahabat lain yang sama-sama nak rasa dapat hadiah yang best..
boleh lah melawat ke laman penganjur ye... hehe..
baiklah, berikut adalah syarat-syarat penganjur..

Syarat Pertandingan :-

1) Semua blogger yang beralamat di Malaysia (senang nak pos hadiah)

2) Tulis 1 entri tentang peraduan ini dan link ke entri ini.

3) Tinggalkan komen di entri ini dengan meletakkan url blog anda yang mengandungi entri penyertaan tersebut

4) Dalam entri tersebut, jawab soalan mudah di bawah

a) Menangi hadiah dalam Peraduan Tulis, Teka dan Menang di blog Kak Long Mawar Merah di adakan sempena Ulang Tahun Perkahwinan Kak Long yang ke- 12 pada akhir bulan Jun yang lepas dan Ulang Tahun ke- dua (2) mawarmerah2008.com beroperasi di domain dan hosting berbayar.

b) Komen yang membina tentang blog mawarmerah2008.com

1) Perkara yang patut dikekalkan di mawarmerah2008.com
- perkataan di header iaitu Hidup Sementara Biar Berjasa.
          
2) Perkara yang patut diperbaiki di mawarmerah2008.com
- kebanyakkan cadangan yang ingin diutarakan adalah lebih
kurang sama dengan cadangan-cadangan dari
blogger-blogger yang lain. Seperti sitemap, shoutbox,
perbaiki gambar di header dan ruangan arkib mungkin
perlu diperbaiki untuk memudahkan carian entri-entri
sebelumnya.
               
5) Setiap entri mestilah ditulis menggunakan Bahasa Kebangsaan yang baik dan tidak menggunakan ejaan singkatan (sempena Bulan Bahasa kebangsaan tu…)

6) Tarikh akhir penyertaan ialah pada tarikh 20 November 2011 (20/11/2011), tepat jam  11.11 malam.

ok.. aku dah pun join...
cadangan-cadangan yang aku utarakan bukanlah bernas sangat..
sebab blog aku pun tak sehebat mana..
banyak lagi yang perlu ditambahbaik..
hehehe..

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."