Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

14 November 2011

aRkiTek : ciTa2 saYa maSa seKoLah RenDah (kOnoN)

haishh.... jam dah hampir 5.30 petang..
tapi aku dok termanggu depan pc lagi..
menatap menatang benda alah ni..
aduii..

dari pukul 2.00 tadi..
aku dok hadap benda ni..
dah le 1st time aku buat..
"kot ye pon saya nampak macam takde keja,
jangan le bagi saya keja camni puan bos..
huhu.."

dengan menggunakan Microsoft Visio,
puan soh aku buatkan pelan lantai rumah beliau..
expecially di bahagian dapur..
sebab beliau nak kasi pebesaq dapur beliau..
hehehe....

aku pulak mana penah pakai visio ni..
takat nak wat pelan lantai,
powerpoint je.. hahahaha....
(biasalah.. aku cetek IT sikit..)

tengok ha,
hasil kerja dari jam 2.00 hingga 5.30 petang..
(mak aii.. 3 jam setongah)


ni je yang termampu?? macam lukisan budak tadika daaa....
 tu baru soh wat bahagian dapur..
belum lagi 1 rumah..
mau2 sebulan kot baru siap..
hahahaha...

ampun puan.. pelan ni sangat huduh...
almaklumlah.. saya bukan arkitek..
arkitek pon gelak guling2 3 hari 3 malam tengok pelan saya ni...
huhuhu...

hmm... ngantuk!

4 ulasan:

Hustler berkata...

Big Applause... Aku penah kena suruh buat mende macam nih, ciap kena gelak lagi ko tau tak?? aku pakai words jek.. haahah!! siot kan??

LiaNa YuSoF berkata...

hehehe.. kira aku lagik terer la ni pakai visio.. hahaha... best gak pkai benda alah ni.. walaupun berpusing kepala dan tangan nk membuatnya.. huhu.. aku terer powerpoint ngn publisher jek..
xpe2.. ingt PA xgheti ke wat lukisan pelan? hahahaha...

efa berkata...

dasyat kau li.. ak nk bc pelan pn x reti, ape lg nk buatnye.. haha

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. xde la dasat sangat..
yg tak aci tu, bos aku lukis pkai pensel je pelan dapur dia.. aku yg serabut nak baca siap ada ukuran kaki persegi pebenda kejadah tah.. nak kena adjust ukuran lagi biar bg sama.. pastu nak kira lagi.. adoi..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."