Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 November 2011

11.11.11

Assalamualaikum semua..
(wah... dah lama tak mula entry dengan salam.. hehehe)

cantik kan tarikh hari ni....
hehehe..
tapi jangan tanya aku kenapa aku wat tajuk 11.11.11...
takde apa2 kaitan pun dengan aku..
cuma aku bersyukur,
sebab pada tarikh hari ni,
aku masih lagi diberi kesempatan oleh Yang Maha Esa,
untuk bernafas dan meneruskan kehidupan..
Alhamdulillah..

oh ye,
hari ni, takde la spesial apa2 bagi aku..
orang lain mungkin ya...
oh...... hari ni,
hari ulangtahun kelahiran abah wana...
selamat hari jadi pakcik.. hehe..
(macam la pakndakbun baca blog aku kan..haha)

pastu...
oh......aku kan keja kat jpn..
jadi ramailah yang akan daftar kahwin hari ni..
siap hias2 dewan lagi..
dijangka lebih 100 pasangan yang akan berkahwin hari ni..
mesti meriah..

lagi....... hmm..
takde da kot.. cuma, hari ni hari jumaat..
esok hari sabtu.. yeay!! cuti...
hehe.. walaupun semalam aku dah cuti..

eh, lupe pulak..
hari ni, seksyen aku..
ada buat jamuan hari jadi untuk staf nya dari bulan 6 hingga 12..
ha.. tak paham la tu..

ok, aku sekarang pa dibahagian teknologi maklumat..
bahagian ni terbahagi kepada 3 seksyen..
dalam dalam setiap seksyen terbahagi pula kepada 3 - 4 unit..
dan dalam setiap unit pula terbahagi kepada beberapa sub-unit..
gila banyak kan.. hehehe...
(ala.. jabatan lain pun sama je...)

ok.. sebenarnya aku tak tau nak cerita apa..
hehehehe...

2 ulasan:

Hustler berkata...

Fitam *Tak paham ape yang nak disampaikan. Hahahahaha!!*

Jgn marah Lily.. hahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. kamu itu sokmo takpaham... xmarah pon, sbb arini dpt mkn free.. jd ati manyak suka arini.. hehehehe....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."