Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

03 Oktober 2011

peNyakiT berJangKit..

huhuhu..
sekarang ni aku tengah menghidap..
hidap ape? ha, ni nak bagitau..

bermula dengan fening-fening lalat..
melarat kepada selsema burung..
kemudian tekak da rasa macam berpasir...
batuk tak sangat, tapi bila sesekali batuk,
aduhh.. sakit kepala..
T_T

jadi, disarankan pada orang yang berada disekeliling..
yang tak nak penyakit ni berjangkit pada anda..
anda disarankan, jauhi diri anda dari saya buat seketika waktu..
tapi kalau rasa nak sesama menghidap.. meh la..
hehehe...

semalam je dah 5 biji pil aku makan..
takde pape perubahan pun..
nak pergi klinik, memang bercinta la kan..
aku demam2 ni takde nya nak ke klinik..
sanggup je EL.. dok umah, bantai meraung sorang2..
huhu.. ape nak buat..
nasib badan....

harap2 esok dah ok..
tak larat nak bersin daa.. huhu...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."