Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

06 September 2011

seLamaT keMbaLi beKerJa..

Assalamualaikum...
selamat pagi...
(cewah2..)

hari ni, aku telah kembali bekerja semula..
kalau ikut hati,
nak je aku sambung cuti lagi..
tapi.... aku kan kuli je..
jadi, haruslah ingat diri sikit..
hehe..

oh, masih belum terlambat lagi kan..
untuk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Maaf Zahir dan Batin ye kawan2 semua..

beberapa hari sebelum raya,
tak sempat nak publish apa2 entry...
i busy noks...
haha.. (busy la sangat..)

ikutkan, aku ambik cuti 3 hari..
tapi kalau campur cuti raya 3 hari,
sabtu ahad 4 hari..
dah jadi bape kwn2? ye.. 10 hari..
tapi.. tapi..
rasa macam sekejapan je cuti kali ni...
tup2 dah kena balik putrajaya...
huhuhu....

raya kali ni,
bagi aku tak bape best sangat..
boleh la...
gambar raya, g la ushar kt fb aku ea..
xkuwaser dah nak upload2 bagai..

okla...
nak wat kerja, xbanyak keja pun..
nak layan cerita.. xboleh bukak pulak..
hmm.. layan mata jap la barang seminit dua..
hehehe..

peace yoo!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."