Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

06 September 2011

HanTu bOnceNg yanG meLetOooPss!!

hua3..
lupa nak bagitau tadi..

orang, Aidilfitri.. pergi beraya..
menziarahi sanak saudara..

aku??
raya kedua, dah menepek panjat JJ baru..
pergi tengok wayang..
bersama konco2..
hahaha...
xdela.. pergi dengan kakak, adik2, dan sepupu2...
semua sekali 8 orang..
(rabak poket aku dowh..)

tadi dok baca kat paper..
filem ni dah catat jumlah rm5juta dalam masa 5 hari..
perghhh..... dasat sungguh..
kalau 10 hari, dah dapat 10juta kot..
hehehe...

yang penting,
filem best giler beb!!
sepanjang citer tu, dok gelak je...
kelakar sungguh la...
rasa nk pegi tengok lagi je..
cam xpuas la pulak tengok zizan..
hehehe..

aku suka babak dekat kubur..
time tu, zizan punya karakter,
sangat lain dari yg lain..
selalu dia wat kelakar je kan..
kt babak tu, dia serius..
bercakap pun, macam orang yg waras..
yela, babak sedih kt kubur..
takkan nak buat lawak pulak..
hehehe..

jadi seperti biasa la..
nak sarankan pada semua,
yang belum lagi menonton filem ini..
serbu la ke pawagam sekarang ye..
hehehe...



peace yoo!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."