Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 September 2011

oH aiR paNas!!

fuh.. penat aku turun naik tangga arini..
ni gara2 air panas la ni..
ke.. gara2 renovation?
ahh.. sama la..

aku punya semangat hari ni,
siap bwk susu tepung kegemaran ambo..
kunun2 nak minum susu la...
kunun2 baru tersedar yg aku dah lama tak minum susu..
upppsss.. ni awat citer pasal susu plak ni..
hehehe..

ni la masalah kalau dah duduk merempat ni..
(eh.. takdela merempat tepi jalan.. still duduk dlm bilik yg selesa..hehe)
segala mak nenek perkakas dapur
yang aku ada sebelum ofis di renovation,
semua aku dah simpan dalam kotak dan bawak balik umah..
termasuklah heater aku..

jadi pagi2 tadi,
aku pegi la mencari air panas..
kat pantry tingkat yg aku duduk sekarang...
sekali pegi.... aik.. awat pantry bergelap..
mesin air pon tak berfungsi..
waduh.. gawat ni...

hmm.. xpela..
g cari tingkat 4 la..
bayangkan.. dari tingkat 7,
aku turun tangga pi tingkat 4..
sekali gi tingkat 4,
yang belah air panas tu,
tempat tekan nya patah..
mak aii.. ganas sungguh...
aduii... gawat lagi ni...

terpaksa la aku naik atas balik..
naik tangga...
konon2 nak check tingkat 6...
kot2 ada..
sekali tengok, mesin air pon xdo..
ceh... wat penat aku jek turun naik tangga...
(xpe.. exercise.. huhu)
nak naik lif, kang orang gelakkan aku...
yela.. ni asal minah ni bawak mug?
hehe..

maka dengan itu,
jalan terakhir adalah...
amek duit, turun lif...
pegi kafe...
"kak, nescafe panas bungkus satu"
huh!! puas ati!!

hehehe..
peace yoo!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."