Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 Ogos 2011

piSanG beRbuaH dUa kaLi..

hmmmm..
perkara yang terjadi pada aku dulu,
terjadi pula pada adik aku, KakCik...
huhu...
wahai adikku, sabor je la ye...

ni semua gara2 "baju" la..
hmm.. nak explain pon xboleh,
sebab melibatkan keluarga..

tapi, biasalah...
air dicincang takkan putus...
esok lusa baik la tu..

untuk adik aku,
pastikan esok lusa dah ok,
jangan jadi cam hakak ko ni..
derhaka sikit... seminggu mogok...
hehe...

tapi yang pasti,
tempoh seminggu itu adalah tempoh untuk melembutkan hati..
dan untuk meredakan keadaan..
bukan derhaka ye..
aku tau hukum derhaka tu..
berdosa besar...
atau pun, orang kata, diam tu lebih baik dari bercakap..
tak gitu.. hehe?

okla, sekian syarahan saya pada hari ini...
saya akhiri dengan wassalam...
dan...
peace yoo!! (^_^)

1 ulasan:

efa berkata...

hmm..kes thun lps eh.. sbo ye whai adik lili..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."